Faʻafefea ona filifili pepa olo olo mai gaioiga?

E tele 'eseʻesega i gaioiga a le olo olo, matou faʻalauiloa atu ni nai mea masani e suʻesuʻe pe faʻafefea ona filifili mai galuega.

1. Filifiliga o autu mea

A faʻatauina se olo olo, o le mea taua sili ona taua o le mea a le lau o le oloa. I le taimi nei, o le masani ai mea e lafo uʻamea, uʻamea stainless ma keramika.
Afai e te manaʻo e faʻaaoga i totonu o se umukuka vevela ma susu, o le uʻamea stainless e le faigofie ona ele o se filifiliga lelei, ma e mafai foi ona faʻaaogaina e olo ai masima papa. Peitaʻi, o le uʻamea e le faʻamamaina e sili atu le lemu nai lo isi uʻamea ma e masani ona ofuina pe a maeʻa ona faʻaaoga mo se taimi umi.
O le uʻamea lafo o se uʻamea faigata tele, ma e oʻo lava i sili sili atu ma lapopoʻa peppercorns mafai ona faʻalagolago faʻatuatuaina ma vave. Peitai, o le le lelei o le e faigofie ona ele, e tatau ona taofia mai le susu, ma e le mafai ona faʻaaogaina e olo ai masima papa.
Keramika o se malosi mea, i le faʻaopoopoina i le le pala, e mafai foi olo olo masima. I se faʻaopopoga, o le manogi o le pepa e faigofie ona leiloa ona o le vevela faʻatupuina i le taimi o olo, ae o le keramika mea e le ono ono tupu ai le feteʻenaʻi o le vevela, o lea e mafai ai ona tausia lelei le muamua manogi o le pepa.

2. O le sitaili e fetuʻunaʻi ai le mafiafia olo e sili atu le aoga

Afai e te manaʻo e faʻateleina le mafai gafatia o le pepa olo olo, oe ono manaʻo e siaki ia vaʻai pe o le oloa i ai le faʻaopoopo galuega o le fetuʻunaʻi le olo mafiafia. A 'aʻai i le laulau, e masani ona naʻo pepa masoa e faʻaopopo ai le tofo; ae afai e faʻaaogaina i le kukaina, tatou ono manaʻomia ni fatu pepa e tutusa le mafiafia. E mafai ona e filifili e tusa ma ou lava manaʻoga.

3. O le pisia, le-elea faiga e faigofie ona fufulu

O le lua-lima mimilo pepa ituaiga olo e mafai ona faigofie ona faʻamamaina ma fufuluaina ona o lona faigofie fausaga i totonu, ae o le tele o isi ituaiga o oloa e le mafai ona faʻamavaeina, lea e faʻateleina ai le faigata o le faʻamamaina ma le tausiga. Tusa lava pe o se faʻataʻitaʻiga e mafai ona faʻaleaogaina, ina ia mafai ona aloese mai le toega o le susū pe a uma ona faʻamamaina ma mafua ai le ele, e fautuaina oe e faʻaoga se ie mamago mama e solo ai nai lo le faʻamamaina i le vai mama.
Peitai, o le kukaina o le a mautinoa lava mafua mafua gaʻoa asu ma suauʻu pisia luga o le pepa olo, ma e faigata ona faʻamamaina lelei naʻo le solo. I lenei taimi, ua fautuaina oe faʻatau se sitaili faia i tioata poʻo acrylic mea. I se faʻaopopoga, o lau keramika e tau le maua i le elea nai lo le sila uʻamea. O nei mea e mafai ona fufulugofie.

4. O le sitaili e mafai ona vaʻaia le totoe gafatia i le tepa atu e talafeagai mo tagata e masani ona faʻaaogaina

A o oe kuka, oe na tatau ona feagai ma le poto masani o le pikiina o le fagu condiment, na o le mauaina o le fagu ua uma gaogao. E matua faigata? Ae maise lava mo ipu e manaʻomia vave ai le falai, pe a fai e te tu e faʻaopopo mea manogi i le taimi o kuka, e ono aʻafia ai foʻi le tofo o ipu ua maeʻa. O le mea lea, e ui lava o le laupapa laupapa olo olo foliga masani ma alofagia, pe a fai e te faʻaaogaina i taimi uma, e fautuaina e faʻatau oloa e faia i mea malamalama e pei o tioata poʻo acrylic, ina ia e vaʻaia le totoe mafai i se tepa!
Eseese ituaiga o pepa olo olo e eseese lelei ma leaga. E fautuaina oe e te tagaʻi i manatu na fefaʻasoaʻi nei ae e te leʻi faʻatau, ma filifili le sitaili e sili ona talafeagai e tusa ma ou lava manaʻoga!


Taimi Post: Me-24-2021