Faʻafefea ona filifili le faiga olo olo pepa ma agavaʻa

Pepper mafai ona fai mai o se taua taua meaʻai i le tele o ipu. A iai sau aoga mea olo olo, e mafai ona e faʻafaigofie ona faʻaaoga le pepa fou e faʻasusu e faʻaopoopo ai le tofo i au ipu. Faʻafefea ona filifili eseese foliga ma gafatia?

Le foliga o le olo olo

1. Ituaiga mimilo ituaiga

Tagata e fiafia i le kukaina o le a mautinoa le fiafia i le leo malulu pe a fai o le pepa o le olo faʻatasi ma ia, ma le manogi eo mai ma ia. E matua faapolofesa e faaaoga! Ae ui i lea, o lenei ituaiga o pepa olo olo atonu e faigata ona faʻasolosolo ona o eseesega i mamanu poʻo le tele. Afai e maseesee pe gaʻoa lima i le taimi o faiga kuka, o le a faʻateleina foʻi le faigata o le faʻagaioiga ona o le seʻe;

2. Tasi-lima oomi ituaiga

E tele lava ina faʻagaioia i le oomiina o lima i itu uma o le itu i luga, pe oomiina le faʻamau; e mafai ona faʻaaogaina i le lima e tasi, e sili ona talafeagai. I le taimi e tasi, e tele sitaili mananaia e filifili mai ai. Ae ui i lea, o le aofaʻi e mafai ona olo i le taimi e masani ona laʻititi, ma e sili atu ona talafeagai e faʻaaogaina i luga o le laulau o se itu taumafataga faʻatusatusa i se umukuka e manaʻomia le tele o faʻamanogiina.

3. Ituaiga eletise

Naʻo le fetaomi atu o le ki e otometi ona olo le pepa, ma e mafai ona faʻagaioia i le tasi lima. O se matua sefe-galue ma vave ituaiga. O le lelei o le eleele pepa saito fatu e sili atu averesi nai lo le o le tusi lesona ituaiga, ma pauta pepa e le ono ono aliaʻe mai.

Maualuga ma agavaa filifiliga

I se faʻaopopoga i le foliga mai, o le tele ma le gafatia o le pepa olo olo o vaega foʻi ia e tatau ona mataala iai pe a faʻatau.
Ae maise lava mo le lua-lima mimilo ituaiga, pe a fai o le lapoʻa o le pepa ulo ulo e laʻititi, o le uu o le agavale ma taumatau lima e latalata tele ma o le a faigata ona faʻaaoga le malosi. Lona uiga masani, o le maualuga e tusa ma le 12cm pe sili atu e mafai ona faʻafaigofie ona faʻataʻitaʻiina e aliʻi ma tamaʻitaʻi, ae a faʻaogaina e tamaiti, e oʻo foʻi i le ituaiga e tasi le lima e ono faigata ona faʻataʻitaʻia ona o le tele eseesega. Aua neʻi galo e siaki le lima o le tagata faʻaaoga ao le i faʻatau, ona filifili lea o se sitaili talafeagai.
I se faʻaopopoga, o le tele o pepa e mafai ona ofi i le olo o loʻo taua foi. Afai o le gafatia o le olo olo o tele, tuu i totonu tele sili peppercorns i le taimi ae le o faʻaaogaina i totonu o se taimi faapitoa o le taimi e ono mafua ai le pepa leiloa manogi i luma o olo ma faʻaaogaina ia. O le mea lea, e fautuaina ai oe na ona tuʻu i le aofaʻi o le pepa e mafai ona faʻaaogaina i totonu o le 1 i le 3 masina, faʻateleina le faʻateleina o le faʻaopoopoga e faʻatumauina le manogi, ma faʻaputuina totoe peppercorn i se malulu nofoaga. I le taimi e tasi, e tatau ona tuʻu ese le mea olo pepa mai le maualuga o nofoaga vevela e pei o ogaumu kesi e 'alo ese mai le leaga o fatu pepa.


Taimi Post: Me-24-2021